Braun Series 5 5090cc Elektrisch scheerapparaat met Clean & Charge Station

• Test panel 8,2 jan 2013

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 5 5090cc Elektrisch scheerapparaat met Clean & Charge Station op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Kris Moors 19-11-2012
Ik heb de Braun Series 5 met FlexMotionTec nu al een dikke maand en ben zeer tevreden over het resultaat. Scheren is voor mij een makkie geworden.

Ik scheerde me voorheen met een Philips scheerapparaat en had telkens - na het scheren - last van scheerbrand. Met de Braun series 5 zijn die vervelende, pijnlijke rode plekken verleden tijd, wat voor mij het belangrijkst is van allemaal. Zelfs aftershave na het scheren doet geen pijn meer !!!!!!

Ik heb een zelfreinigende versie genomen. Na ongeveer 4 scheerbeurten laat ik het toestel vanzelf reinigen, waarna de 'afval-haartjes' verdwenen zijn en het toestel een citroengeur heeft ! De handleiding raadt aan om het apparaat na elke scheerbeurt te reinigen, wat ik niet nodig vind (het reinigingsproduct is nl ook iets wat je moet kopen ...). Super is ook het feit dat het toestel tijdens het reinigen meteen ook oplaadt.

Tot nu toe heb ik 1 negatief puntje en dat is het feit dat dit reinigingsapparaat nogal veel lawaai maakt. Maar dat neem ik er graag bij.

Al bij al, ik ben zeer tevreden van het toestel en zou het meteen opnieuw kopen.

Groeten van Kris